6 maart WC-papierslag

Beste leden, ouders, sympathisanten

Zoals de voorbije jaren organiseren we ook dit jaar weer een wc-papierslag. Deze zal plaatsvinden op zondag 6 maart 2016.

We houden dit jaar geen voorverkoop, maar op 6 maart kan u wel een verkoopkraampje vinden op het chiroplein. Dit kraampje zal open zijn van half 10 tot 11 uur.

Ons aanbod:

1 pak (vier rollen) = €1.5
2 pakken= €2.5
3 pakken = €4
4 pakken = €5
Voordeelpakket: 48 rollen voor €15
1 pak van 24 rollen, betere kwaliteit = €10
Zakdoekjes 10×10: €3

De leden worden op zondag 6 maart in de chiro verwacht om 10u met een lunchpakket en in uniform! Kwiks, tippers, tiptiens en aspi’s komen met de fiets (eventueel fietszakken, snelbinder)!
Om 14u mogen de kiekeboes, speelclub en kwiks naar huis. Tippers, tiptiens en aspiranten verkopen verder tot alles op is.

Tot dan!
De leidingsploeg,
Ilke, Yonoy, Anse, Lore, Caro, Eva, Karen, Evelyn, Moranne, Janne, Marie, Anke, Ruth, Loes, Lisa, Ianka, Rani, Lise, Jolijn, Anneleen, Tim & Charlotte