72 jaar Chiro Aurora!

Beste ouders, leden en vrienden van Chiro Aurora,

Met veel trots kondigen we een gloednieuw evenement aan: een chiromarkt ter gelegenheid van 72 jaar Chiro Aurora! Wij nodigen jullie uit om samen met jullie familie en vrienden te komen smullen, spelen, ontspannen, knutselen en genieten!

Wanneer? Zondag 5 maart, doorlopend van 11u tot 17u
Waar? De Koekoek, Lindenboslaan 2 in Aartselaar
Wat? Op de chiromarkt zullen er allerlei kraampjes zijn waar je kan spelen, knutselen, eten, drinken… Voor ieder wat wils dus!

Dit is geen gewone chirozondag; de leiding zal druk bezig zijn met alle kraampjes open te houden en zal dus niet voor de leden kunnen zorgen. Gelieve daarom jullie kinderen niet af te zetten, maar samen met hen te komen genieten van ons marktje!

Bij deze zijn jullie uitgenodigd om mee met ons het 72-jarige bestaan van onze prachtige Chiro te vieren!

Feestelijke groetjes,
de leiding van Chiro Aurora