Kamp Chiro Aurora 2020

Liefste ouders en leden,

Zoals jullie vast en zeker gehoord hebben mogen we deze zomer op kamp! JOEPIE!
De leiding doet alvast hun uiterste best om er een veilig en onvergetelijk kamp van te maken.

We hebben met de leidingsploeg besloten dat het kamp voor alle leden van 23 tot 31 juli zal doorgaan en niet van 21 tot 31 juli. Deze beslissing namen we zodat we het kamp met de nodige afstand coronaproof kunnen maken. Zo kunnen we de leden op een veilige en gezellige kampplaats ontvangen. We vragen dan ook om uw dochter(s) zelf af te zetten op de kampplaats en nadien ook te komen halen om vermenging tussen de bubbels tegen te gaan. De kampplaats ligt in Lokeren. Meer info hierover volgt zeker nog.

We zullen ons aan vele maatregelen moeten houden. We willen jullie vriendelijk vragen om de algemene coronabrief door te nemen. Hier staat ook een link in naar de lijst met risicogroepen. Indien uw dochter aan één van deze voorwaarden voldoet, heeft ze toestemming en een attest nodig van de dokter om mee op kamp te mogen.
We gaan ons dit kamp verdelen in bubbels van maximum 50 personen. Hier komt veel planning bij kijken, dus hoe sneller we de exacte aantallen hebben, hoe beter wij deze bubbels kunnen verdelen. Daarom willen we zo snel mogelijk weten of uw dochter al dan niet mee op kamp gaat. We willen vragen dat ALLE ouders ten laatste tegen donderdag 18 juni onderstaand formulier invullen, ook indien uw dochter NIET mee op kamp gaat.  Zo hebben wij een overzicht of we alle leden goed bereikt hebben. U vult dit formulier per dochter in. Indien u drie dochters in onze Chiro heeft, vult u dit dus drie keer in. De link naar het formulier vind u hier: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSex7JOc4AN6IOBgTiVMFQBpQV8d0dvMEULXpaKBCchSCejCoA/viewformMet dit formulier schrijft u uw dochter(s) indien ze meegaat ook officieel in.

Het kamp kost 140 euro voor de eerste dochter en vanaf de tweede dochter betaalt u 130 euro. We willen vragen deze betaling voor 30 juni 2020 te storten op het rekeningnummer BE20 7331 3209 7256 met vermelding: KAMP – NAAM & ACHTERNAAM – AFDELING. Indien u het financieel moeilijker heeft, aarzel dan niet om onze volwassen begeleiding te contacteren. We willen graag helpen zodat iederéén mee kan.
Door de coronacrisis zijn er dit jaar drie winstgevende activiteiten niet doorgegaan. Daarom kan Aurora elke centje goed gebruiken. Een extra bijdrage appreciëren we en is altijd welkom, maar dit zeker niet verplicht. Alvast enorm hard bedankt!
De medische fiche zouden we ook zo snel mogelijk na de inschrijving willen ontvangen. Deze kunnen jullie per dochter invullen via de volgende link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeadju4X22CgsTelvJrQMphJiIyf_72q-kruahhn3UtgaBkcg/viewform. De deadline hiervoor is ook 30 juni 2020. We willen jullie bedanken voor jullie vertrouwen in ons. We zijn ons heel bewust van de ernst van het coronavirus en beloven dat we voorzichtig zullen omgaan met uw dochters en hun gezondheid. Meer praktische info rond het kamp volgt nog in het kampboekje. We kijken er naar uit om onze leden terug te zien en hen de tijd van hun leven te schenken deze zomer. Het wordt vast en zeker een kamp om nooit te vergeten!

Vriendelijke chirogroetjes,
De leiding van Chiro Aurora: Ellen, Ibe, Silke, Anso, Fran, Kaat, Karen, Kato, Eva, Lore, Mayte, Britt, Jelke, Lore, Li-Anke, Sarah, Freya, Kaat, Charlotte en Marike

image.png