Snotterslag 4/02

Beste leden & ouders,

Op zondag 4 februari 2018 organiseren wij weer onze jaarlijkse Snotterslag! Hier vinden jullie de brief over onze Snotterslag. Tussen 9u30 en 11u vinden jullie op het plein aan de Chiro een verkoopstandje waar jullie zelf wc-papier, zakdoekjes én keukenpapier kunnen kopen. We verwachten onze leden om 10u in uniform op de Chiro. Vergeet zeker geen lunchpakket (en water) en de 4 oudste afdelingen komen met de fiets (dus ook de kwiks). Kiekeboes, speelclub en kwiks mogen om 14u weer naar huis en de oudste afdelingen verkopen tot 17u. Indien we vroeger klaar zijn, mogen zij uiteraard vroeger naar huis. Zonder jullie zouden wij dit niet kunnen en we hopen dus op jullie talrijke aanwezigheid! (Er is trouwens een kleine prijs voor de afdeling die procentueel het meest aanwezig is…)

Tot dan!
Groetjes van de leidingsploeg!