Start Chiro

Beste leden en ouders,

Na ons spetterende kamp zijn wij weer klaar voor een nieuw chirojaar!

We zullen vanwege Covid-19 dit jaar iets anders starten dan we normaal doen. De jaarlijkse BBQ zal deze keer niet doorgaan vanwege het virus. De nieuwe leidingsverdeling zal wel online bekendgemaakt worden op 12 september. Dit zullen we doen via mail, maar het zal ook in de Facebook groep en op de Instagram pagina van Chiro Aurora verschijnen.

Het nieuwe chirojaar start op 13 september. Dit jaar zullen ook de chirozondagen anders verlopen. We organiseren de Chiro in bubbels:

• Bubbel 1: Kiekeboes en Speelclub
  • Bubbel 2: Kwiks
  • Bubbel 3: Tippers, Tiptiens en Aspiranten

De jongste afdelingen (kiekeboes, speelclub en kwiks) zullen iedere zondag van 13u tot 16u Chiro hebben. Hierbij zullen we ervoor zorgen dat de Kwiks, die een andere bubbel vormen dan Kiekeboes en Speelclub, afstand houden van de rest. De oudere afdelingen (tippers, tiptiens en aspiranten) zullen iedereen zondag van 16u30 tot 19u Chiro hebben. Om de twee weken zullen de oudste afdelingen avondchiro hebben tot 20u.

De leiding vergadert nog verder om alles goed te laten verlopen. Hierover zullen jullie nog op de hoogte gebracht worden. Hou dus zeker jullie mail, de website en/of de Facebook groep van Chiro Aurora in de gaten.

Wij hebben er alvast heel veel zin in!

Groetjes,

De leiding