1e Chirozondag !

Op zondag 12 september gaat het nieuwe chirojaar eindelijk weer van start! We zien onze vriendinnetjes terug, ravotten er weer op los en maken samen de beste herinneringen.

De chiro zal na lange tijd weer haar normale gang gaan, wat wil zeggen dat alle leden welkom zijn van 14u15 tot 17u. De tippers, tiptiens en aspiranten hebben zondag 12 september chiro tot 19u met frietjes (nemen €5 mee).

Toch willen we nog steeds SAFETY FIRST. Dit wil zeggen dat leden die ziek zijn of in contact zijn gekomen met iemand die ziek is helaas niet naar de chiro mogen komen. Tippers, tiptiens en aspiranten nemen ook verplicht elke zondag een mondmasker mee, voor moesten zij externen tegenkomen.

Kan je niet wachten om je chirovuur weer aan te steken? Kom alvast meer te weten over het nieuwe jaarthema ‘Vonken’ en leer snel het jaarthemalied!

Sint-Jozef Meisjes

Wij kijken er enorm naar uit om er een knetterend jaar van te maken en iedere chirodag vonken te geven!

Dikke kussen en tot zondag,

Amber, Anso, Bette, Britt, Endalech, Fien, Fran, Freya, Ine, Jelke, Kaat, Kaat, Kato, Laura, Li-Anke, Lore, Mayte, Nele, Sarah, Silke, Yo-Lin, Charlie en Marike