Info Groepsfeest 20 – 21 februari

Beste ouders & leden,

Zoals iedereen ondertussen weet, gaat het groepsfeest door op 20-21 februari 2016. De voorverkoop is reeds afgerond, maar er zullen nog tickets beschikbaar zijn aan de kassa. Hieronder volgt nog wat praktische informatie omtrent het verloop van het weekend:

Op zaterdag 20 februari 2016 organiseren we overdag een generale repetitie en ’s avonds is de eerste voorstelling. Beide gaan door in zaal “ De Koekoek” (Lindenboslaan 2, 2630 Aartselaar). De voorstelling begint om 18u30 en het einde is voorzien om +/- 21u.

DE JONGSTE AFDELINGEN (kiekeboes, speelclub en kwiks)

• Moeten om 9u30 aanwezig zijn. Zorg ervoor dat ze hun eerste verkleedoutfit al aan hebben en eventuele andere verkleedkleren en uniform bij zich hebben. Verder moeten ze zeker een lunchpakket + eigen drank meebrengen. Om 13u30 mogen de jongste afdelingen weer naar huis.
  • Moeten om 17u30 terug aanwezig zijn. Ook nu moeten ze hun eerste verkleedoutfit al aan hebben en eventuele andere verkleedkleren en uniform bij zich hebben. Zorg dat ze al gegeten hebben, zo moet er geen tweede lunchpakket worden voorzien. Best wel een drankje voorzien voor tussendoor. Tijdens de pauze in de helft van de show, mogen zij al naar huis, indien ze dit willen.

DE OUDSTE AFDELINGEN (tippers, tiptiens en aspiranten)

• Moeten om 12u aanwezig zijn. Zij hebben thuis al middag gegeten. Zorg ervoor dat ze hun eerste verkleedoutfit al aan hebben en eventuele andere verkleedkleren en uniform bij zich hebben. De oudste afdelingen gaan niet over huis tussen de generale repetitie en de voorstelling, dus voorzie avondeten en eigen drank. Na de voorstelling mogen zij naar huis.

Op zondag 21 februari 2016 is het tijd voor de tweede voorstelling. Deze begint om 14u30 en zal rond 17u gedaan zijn.

• Alle leden moeten om 13u aanwezig zijn. Zij mogen meteen naar het kleuterschooltje naast de Koekoek gaan, waar hun leiding hen zal opwachten. Ook deze keer moeten ze hun eerste outfit al aan hebben. De oudste afdelingen komen dus aan in uniform!
  • Iedereen neemt een lunchpakket + drank mee voor ’s avonds.
  • De jongste afdelingen mogen, als ze dit willen, tijdens de pauze van de tweede show al naar huis gaan.
  • De oudste afdelingen blijven natuurlijk tot het einde van de tweede show.

Met uniform bedoelen we rok/short + topje/t-shirt. Een trui  is niet nodig. Als er leden zijn die niet op de generale repetitie aanwezig kunnen zijn, gelieve dit dan zo snel mogelijk aan hun leiding te laten weten! Verder willen we jullie uitnodigen om na de voorstellingen nog wat te blijven en samen met ons iets te drinken.

Groetjes, De leiding

Lore, Anse, Ilke, Yonoy, Eva, Evelyn, Karen, Caro, Moranne, Janne, Anke, Marie, Ruth, Lisa, Loes, Rani, Lise, Ianka, Anneleen en Jolijn.