Info Groepsfeest

Beste leden en ouders,

Zoals jullie misschien al gehoord hebben, gaat het groepsfeest dit jaar helaas niet door zoals gepland. Maar niet getreurd: we hebben een alternatief voor dit jaar en een nieuwe datum voor volgend jaar! Houd in jullie agenda’s alvast het weekend van 3 tot 5 maart 2023 vrij, want dan zal het groepsfeest hopelijk kunnen doorgaan zoals jullie van ons gewend zijn!

Het alternatief zal een superleuke videomontage zijn waarin alle afdelingen kunnen schitteren. Deze video wordt opgenomen op zaterdag 26 februari, de dag waarop normaal gezien het groepsfeest doorging. De dag erna, zondag 27 februari, is het geen chiro.

Wie, wat, waar?

Kiekeboes, Speelclub en Kwiks worden van 9u tot 14u op de chiro verwacht.

Tippers, Tiptiens en Aspiranten van 12u tot de opnames klaar zijn.

– Neem een lunchpakket en een drinkbus mee!

KKB, SP en KW komen aan in hun verkleedkleren en nemen hun volledige uniform mee (rok, T-shirt, trui). De leiding zal tijdig laten weten welke verkleedkleren elke afdeling moet hebben.

TP, TT en AS komen aan in uniform en nemen hun verkleedkleren mee. Omgekeerd dan bij jong dus!

– Een warme jas en sjaal zullen ook van pas komen 😊

Gelieve zo snel mogelijk te laten weten aan de leiding of uw kind erbij zal zijn.

Hopelijk tot dan!

Enthousiaste groetjes van de leiding van Chiro Aurora