Misviering een uur later!

Beste ouders, liefste leden en sympathisanten

Aangezien de mis voor we vertrekken niet kan doorgaan 10u omdat er op zondag al mis is in de kerk, verlaten we deze een uur. Zeg het voort! Tippers. Tiptiens en aspiranten vertrekken eerder, maar we geven deze info toch mee voor ouders of sympathisanten die de mis toch graag bijwonen.

Op 21 juli verwachten we speelclub en kwiks dus om 10u45 in uniform op de Chiro (in plaats van 9u45), met in de hangbagage een drinkbus, identiteitskaart / kids ID / isi+ en een lunchpakket in een brooddoos. Kiekeboes, ouders en sympathisanten zijn meer dan welkom op de viering die start om 11u en doorgaat in de Sint-Jozefkerk naast onze lokalen. Hierna vertrekken we met de bus richting de kampplaats!
Verder zoeken we nog enkele helpende handen die 19, 21 of 31 juli kunnen helpen met tenten halen/opzetten/afbreken. Laat maar weten of u dit ziet zitten en wij sturen meer informatie!

We maken er een fantastisch kamp van en kijken er al enorm naar uit!Enthousiaste Chirogroetjes van de leiding die volop het kamp aan het voorbereiden zijn.